Известие

Collapse
No announcement yet.

Степени на перката на радиатора????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Степени на перката на радиатора????

    Две ли са степените на перката на радиатора ми, или само една......
    Като си пусна акутаторния тест на бавната скорост и тя не тръгва, докато втората по бърза скорост се включва......
    каква може да е причината по - бавната скорост да не работи ако я има??????
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Резистора ти е заминал. Трябва да се смени. Пробваи откачи буксите от резистора (намира се точно под горния маркуч на радиатора) и замери резистора с мултицет. Трябва да даде някъкво съпротивление. Ако не дава поръчай си го от axm-auto.com. 18 лв. струва.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      И моята не тръгва с тест.
      Ок да приемем че е заминал резистора, на теста не тръгва 1 скорост, което ще рече че перката трябва да се включва на повече градуси, а моята си се включва на около 93-95!
      Другото което гледам, че отиват 2 кабела към перката, ако е с 2 скорости не трябва ли да е с 3??
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #4
        С 3 е. Третия отива направо в мотора на перката. При мен като не работеше резистора включваше на 102 градуса. След като го вързах директно без резистор (не съм го сменял защото нямаше от къде да взема) тръгва на 94 градуса. И май не мисля да слагам пак резистор. Така от първа скорост тръгва да върти с макс обороти и стрелката ми никога не надвишава 90 градуса. Колата е с чип и викам така ще го оставя да се охалжда по-добре.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          С 3 е. Третия отива направо в мотора на перката. При мен като не работеше резистора включваше на 102 градуса. След като го вързах директно без резистор (не съм го сменял защото нямаше от къде да взема) тръгва на 94 градуса. И май не мисля да слагам пак резистор. Така от първа скорост тръгва да върти с макс обороти и стрелката ми никога не надвишава 90 градуса. Колата е с чип и викам така ще го оставя да се охалжда по-добре.
          С 2 думи да со оставя и моя така, защото тя си се включва към, 94-95 градуса, не знам дали е 1 или 2 скорост понеже не съм чувал двете и не мога да преценя, но ако съдя че с теста от Виза като дам на 1 скорост само щрака а не включва, а на 2 теста тръгва мисля че си работи само 2 скорост
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #6
            Ако на 94 тръгва значи си работи. Но по принцип на 94 трябва да върти малко по-бавно. Може да направиш разлика с климатика. Когато е включен климатика перката върти на макс обороти. Пробвай с изключен климатик да се включи перката и после пусни климатика да и трябва да чуеш разлика в оборотите. Или най-просто да разбереш дали работи резистора е да го измериш с мултицета.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Когато е включен климатика перката върти на макс обороти.
              това къде го прочете?
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Така го усетих на моята.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  съвпъдък
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Тва дето му викате резистор и реостат, едно и също ли е? Аз съм го сменил и него и термостата. Датчика на термостата е ок. Друго не знам кво да направя, но онзи ден в Гръцко ми вдигна 110 градуса, докато катерех баир зад един ТИР на 32 градуса външна темп. След кратък размисъл, реших че риск от византийска глоба-секира пак е по-добре от прегрял двг. Резнах го и настъпих малко пак по баира. За 5-10 минути температурата си беше 90. На спускането отиде даже на 70, както обикновено. Тва са 40 градуса разлика на извънградско. Не съм сменял водна помпа, овен да е от нея.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                      Тва дето му викате резистор и реостат, едно и също ли е? Аз съм го сменил и него и термостата. Датчика на термостата е ок. Друго не знам кво да направя, но онзи ден в Гръцко ми вдигна 110 градуса, докато катерех баир зад един ТИР на 32 градуса външна темп. След кратък размисъл, реших че риск от византийска глоба-секира пак е по-добре от прегрял двг. Резнах го и настъпих малко пак по баира. За 5-10 минути температурата си беше 90. На спускането отиде даже на 70, както обикновено. Тва са 40 градуса разлика на извънградско. Не съм сменял водна помпа, овен да е от нея.

                      термостата ти не е наред
                      радиатора ти е запушен
                      възможно е и датчика да ти показва грешно - как си го проверявал?
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                        термостата ти не е наред
                        радиатора ти е запушен
                        възможно е и датчика да ти показва грешно - как си го проверявал?
                        Закарах я във Вантотрейд и им казах да я оправят. После ми казаха, че датчика е ок. Не знам как са го проверили.
                        С термостатите е ебаси проблемацията. Моят го купих от Аутоиталия, ама беше разопакован. Взех го, щото никъде нямаше на склад. Явно ще трябва пак да се сменя.
                        Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 18:54.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #13
                          А този тест за 1-та степен как и каде може да се направи
                          sigpic98.ALFA 156 1.8 T.S. ALFA ROMEO 33 1.4 GT 1300 JUNIOR

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                            Тва дето му викате резистор и реостат, едно и също ли е? Аз съм го сменил и него и термостата. Датчика на термостата е ок. Друго не знам кво да направя, но онзи ден в Гръцко ми вдигна 110 градуса, докато катерех баир зад един ТИР на 32 градуса външна темп. След кратък размисъл, реших че риск от византийска глоба-секира пак е по-добре от прегрял двг. Резнах го и настъпих малко пак по баира. За 5-10 минути температурата си беше 90. На спускането отиде даже на 70, както обикновено. Тва са 40 градуса разлика на извънградско. Не съм сменял водна помпа, овен да е от нея.
                            И моята се държеше по подобен начин,смених радиатора защото протече и сега независимо от времето и дали е вкл. климатика си стои малко преди 90 гр.
                            Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
                            Alfa 159 2.4 jtdm

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              След като го вързах директно без резистор (не съм го сменял защото нямаше от къде да взема) тръгва на 94 градуса. И май не мисля да слагам пак резистор. .
                              Как става въпросната операция - в смисъл кой кабели какво се правят......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X